Torchlight
Legions of twisted creatures, emboldened by Ember, have begun to swarm up from the caves below the sleepy enclave of Torchlight. In this critically acclaimed Action-RPG, you’ll choose from three powerful heroes to adventure the depths for endless treasure and glory. Your adventure is unique, through randomly generated environments with new monsters, treasures, puzzles, and items each time.
DirectX-compatible 3D graphics with at least 64MB of addressable memory (such as an ATI Radeon 7200, NVIDIA GeForce 2, or Intel GMA 950)