Where Winds Meet
In this world, freedom carries weight. Stir up mischief and face challenges, or take the noble route: befriend villagers, forge alliances, and carve your legacy as a Wuxia hero. In a land of possibilities, become the spark that ignites change!
For a free-to-play game, Where Winds Meet is a stunning experience. Its monetization systems are well balanced, and in my playthrough I never felt the need to spend any real money. There's a lot of content and plenty of top-tier stuff to chase, making the overall package feel like tremendous value.