Wytchwood
Wytchwood is a crafting adventure game set in an expressive land of gothic fables and fairytales. As the mysterious old witch of the woods, you will explore a strange countryside, collect magical ingredients, brew sorcerous enchantments, and pass your twisted judgement upon a capricious cast of characters and creatures.