Experience Aloy’s legendary quest to unravel the mysteries of a future Earth ruled by Machines. Use devastating tactical attacks against your prey and explore a majestic open world in this award-winning action RPG!
Experience Aloy’s entire legendary quest to unravel the mysteries of a world ruled by deadly Machines.
An outcast from her tribe, the young hunter fights to uncover her past, discover her destiny… and stop a catastrophic threat to the future.
Unleash devastating, tactical attacks against unique Machines and rival tribes as you explore an open wold teeming with wildlife and danger.