3 out of 10: Season Two
Further antics and mis-adventures of the World’s Worst Game Developers ensue as the saga of “3 out of 10” continues. Caffeinated super-powers, sentient AIs, and rival game studios all stand in the way of Shovelworks studios as they struggle to finally make a game that scores better than “3 out of 10”. Will this be the Season that they finally do it?