33 Immortals Beta
33 Immortals is a co-op action-roguelike for 33 players. Play a damned soul, and rebel against God's final judgment. Pick-up and raid, cooperate to survive hordes of monsters, defeat massive bosses, and face the wrath of God in a fight for your eternal life.