60 Parsecs!
Your space station is about to explode and you only have 60 seconds before things get messy. What (or who) will you grab before you make a mad dash for the emergency shuttle and begin your journey into THE GREAT UNKNOWN?
This is 60 Parsecs!, a dark comedy sci-fi adventure set in the Atomic Space Age - complete with all the Cold War paranoia, chrome-plated wall accents and cockroaches with space helmets.
With only 60 seconds before nukes reduce the space station to floating particles in the vacuum of space, frantically grab whatever supplies and crew you can before getting out of there. You never know when that sock puppet will come in handy.
Space funerals are inconvenient, so try to avoid dying where possible. Use your limited supplies and (hopefully not limited) wits to make difficult choices and ensure your survival, even though the odds are definitely stacked against you.