911 Operator - First Response
This free DLC is a gift for our supportive community of 911 Operator, which provides us a valuable feedback since the alpha version. Thanks!
Get the First Response DLC with new vehicles, equipment, calls and types of incidents: illegal races, fire alarms, shoplifting, gunshot wounds and more!
Try out new equipment: firefighter mask protecting against toxic smoke, chest compression system providing constant compressions to a victim and fire extinguisher which can help in putting out a fire even for policemen and paramedics.
Answer for new calls: help with troublesome childbirth in the traffic jam, talk with a husband of murdered wife and send help a mechanic trapped under the car.
Two new type of vehicles will help you resolve those cases. Firefighter’s quads and police horses will allow your units to reach every possible place.