A Total War Saga: TROY – AJAX & DIOMEDES
Take part in thrilling new methods of battle, from holding ground with strong defensive lines to ambushing foes with quick flanking units.
Recruit special units led by renowned heroes or trained by the legendary Epigoni.
Trigger a special event that allows you to steal the statue of Athena and weaken Troy.