A Total War Saga: TROY - MYTHOS
The battle for Troy cannot be waged by man alone. In this big, bold Expansion Pack, recruit monsters and creatures of myth to fight at your side, turning the tide of war on new fantastical battlefields and a refreshed campaign map. Find the Cerberus – a vicious beast guarding the abyss – the Griffin – a winged master of the skies – and the Hydra – a nine-headed serpent spreading poison and madness. Harness their power and experience true myth to decide the fate of Troy once and for all.
Embark on grand expeditions in search of the Cerberus, Hydra or Griffin! Harness their powers in war, take them into Campaign and recruit their unique monstrous units.
Conquer your enemies with the help of mythical creatures such as swift Centaurs, fiendish Harpies and the earth-shaking Cyclops.
Please the Gods and gain fantastical new battle abilities, such as Zeus’ Thunderbolt.