A Total War Saga: TROY – Rhesus & Memnon
Lead two entirely new rosters of Egyptian warriors, forest ambushers, devastating chariots, Thracian highlanders and more.
Safeguard ancient traditions and prove that Thracian deities are as mighty as the Greek pantheon to bolster your kingdom and forces.
Assign camp followers to Memnon’s army for unique strategic effects such as inducing fatigue and disabling towers.
A Total War Saga: TROY - Rhesus & Memnon will be released for macOS shortly after Windows.