Aces of the Luftwaffe – Squadron Extended Edition
When Europe seemed to be freed, a secret German commando called The Aces of the Luftwaffe took their chance to strike back and invade the USA! It’s your duty to restore peace and liberty by climbing aboard deadly wings of steel and fighting against their fearsome war machines in bombastic air battles! Experience an epic storyline and survive the bullet hail above US coasts and cities! Command your wingmen, fight as a team, fight as a squadron!
ACES OF THE LUFTWAFFE – SQUADRON is an action-packed, vertically scrolling shoot ‘em up with a captivating and fully voiced narrative. Dodge bullets, collect massive power ups and wisely use special abilities as you defeat waves of enemies. Upgrade each member of your squadron with their personal skill tree as you level up. But don’t go to war alone! You can take on the Aces with up to 3 friends in an epic 4 player local co-op battle. Are you up to the task?
As The Aces of the Luftwaffe begin their assault on mainland USA, you are charged with leading a ragtag squadron of German elite pilots on a secret mission of their own. Embark on an epic aerial adventure of intrigue and deceit from a secret base in the Bermuda Triangle and turn the page on a new chapter in history. A chapter that could very well be the final one for what is known as the United States of America!