Adorable Adventures
Play as Boris, a curious baby boar who must learn how to use his nose to reunite with his family after a forest fire. Explore beautiful landscapes, track scents, and uncover secrets as you slowly reconnect with nature in this cozy animal adventure.
Adorable Adventures is a relaxing third-person exploration game where you play as Boris, a curious baby boar who must learn to use his nose to reunite with his family, who were separated after a forest fire.
Across rolling meadows, sun-dappled forest paths, deep caves, and rocky highlands, identify scents and follow trails to learn more about the world around you. Search for your brothers and sisters, uncover secrets, and expand your library of smells against the backdrop of a gentle and heart-warming story.
Play as a mischievous baby boar brimming with energy! Dash through open fields, root around dense undergrowth, scrabble over rocky ledges, and splash about in cool riverbeds.
Traverse beautifully detailed environments inspired by the Cévennes National Park in Southern France. Take your time to enjoy its peaceful atmosphere and soothing natural sounds.
Use Boris’s developing sense of smell to follow scents and identify their source. Filter the smells that you have learned to navigate the park and make exciting discoveries.
Search far and wide for your wayward brothers and sisters, and convince them to join in your adventure by solving puzzles that match their individual personalities.
Discover a collection of playful side activities. Compete in time trial races, master photography challenges, tidy up the park, and maybe even solve the mystery of a local legend?
Let Maxime, the park ranger, guide you through Boris’ journey of growth and self-discovery, featuring adaptive storytelling and full voiceover.
Track down and collect every scent in the park to unlock handwritten entries in Maxime’s journal, and decorate Boris with adorable accessories!