Afterparty
In Afterparty, you are Milo and Lola, recently deceased best buds who suddenly find themselves staring down an eternity in Hell. But there’s a loophole: outdrink Satan and he’ll grant you re-entry to Earth.
Control Milo and Lola with an intelligent conversation system that changes the story and your relationships based on every decision. Uncover their personality quirks and foggy history during the wild events of the night.
What adventures will you stumble through in the underworld? Every step is up to you. Time to go on the best bender ever, uncover the mystery of why you've been damned, and drink the big guy under the table.