AGX GP
AGX is a heart thumpingly fast, Anti-Gravity racing game. Its lightning‑fast action and ability‑based gameplay, will push your reactions and skills to the limit! Welcome To AGX!
AGX is all about using your Anti-Gravity vehicles Xtreme abilities to build blistering speed, win races and complete varied challenges!
Unleash 5 Xtreme vehicle abilities — designed to maximise your speed, demand precision, and reward player skill.
25+ endlessly replayable tracks — with deceptively simple mechanics that immerse you into a true competitive “flow state.”
Conquer 125+ challenges across 7 diverse game modes in 3 different speed classes creating more than 375 events — From full-scale Racing Championships to competitive skill based trials, every event pushes your abilities to the limit.