AI LIMIT Demo
AI LIMIT is an action RPG, set in a post-apocalyptic world. You will play as Arrisa, one of the Bladers, a new life form created by mysterious technology. With their own missions, they embark on a lonely and dangerous journey.
Experience a slice of AI LIMIT and dive into the Action-RPG with this specially crafted Demo.