Air Missions: HIND
Part simulator and part arcade-style action game, Air Missions: HIND brings authentic real-life military helicopters into fictitious conflicts where fun is the only consequence. Climb into the legendary Mi-24 HIND, a 10-ton armored gunship, and rule the skies!
They call it the “Flying Tank”: the legendary Mi-24 HIND assault helicopter that combines massive attack firepower with speedy troop transportation. Take it to the skies above dangerous combat zones and show your superiors that your piloting and gunning skills are second to none!
Part simulator and part arcade-style action game, Air Missions: HIND brings authentic real-life military helicopters and armaments into fictitious conflicts where fun is the only consequence. Think you’ve got what it takes to pilot a 10-ton armored gunship?