Alan Wake 2 Deluxe Upgrade
The Deluxe Upgrade gives players access to both the Lake House and Night Springs additional story content via the Expansion Pass.
As Agent Estevez, you’ll explore the twisted halls of the Lake House, a FBC facility researching forces beyond comprehension, and unravel the dark secrets hidden within.
Night Springs allows you to play as several fan-favorite characters from the Remedy Universe, through three highly stylized episodes. While similar to previously known characters, they are different—Night Springs versions of themselves.