Alan Wake 2 FAQ
Any purchase of Alan Wake 2 editions on the Epic Game Store before October 27, 2024 at 11:59 pm ET will grant you both the ‘Alan Wake’ Outfit and the ‘Alan’s Messenger Bag’ Back Bling in Fortnite. Both items may also be available for purchase in the Fortnite in-game Item Shop at a later date.
Once you have purchased Alan Wake 2 on the Epic Games Store during the promotion period, log-in to Fortnite with the same Epic Games account any time after 12PM ET on October 12, 2023, and you will have the ‘Alan Wake’ Outfit and the ‘Alan’s Messenger Bag’ Back Bling automatically added to your Fortnite locker.
What happens if I already purchased the ‘Alan Wake’ Outfit and ‘Alan’s Messenger Bag’ Back Bling in the Fortnite item shop, and I then later purchase Alan Wake 2 through the Epic Games Store before October 27, 2024 at 11:59pm ET?
No, if you refund your purchase of Alan Wake 2 on the Epic Games Store, you will be refunded the cost of your purchase but will lose access to any cosmetics, V-Bucks, or other benefits obtained through that offer.