Alien: Isolation - Corporate Lockdown
Can you evade the Alien for long enough to survive or will you try to take the Alien head-on?
New playable character Ransome gives you the firepower to take the fight to your enemies.
Upload your best times to the Alien: Isolation leaderboards and challenge the world.