Angelic: Dark Symphony
Humanity ruined its world, then tried to save it by creating the Neo-Humans: immortal synthetic beings built to surpass the limits of flesh.
Then they tried to destroy them too, simply because they were afraid of being replaced. But the angels won the war. Then they vanished.
Angelic: Dark Symphony is a dark, story-rich sci-fi RPG about neo-human “angels” confronting cosmic horror, fractured identity, and impossible choices. Blending cinematic storytelling, tactical turn-based combat, and a deeply atmospheric world, it invites players into a universe where carbon, silicon, and dread collide beneath the will of an incomprehensible goddess.
But your heroes are more than weapons. They have motives, loyalties, fears, and ambitions of their own. The way you lead them matters, and they will remember.
Tired of corporate deception and abuse, Phoenix, Aurora, and Xander abandoned the Nexus station in 2715 and built a new life aboard the Hive, a remote human forward station in the Cygnus Constellation. For a brief moment, they found something rare: peace.
In 2720, the Infestation reached the Hive and tore through it with catastrophic speed. Stripped of everything they had built, the three survivors turned to scavenging.
Following its source, they discovered something monumental: an Angel Core tied to Iset, the long-vanished goddess of the angels. But they were not alone. Daeva, a notorious Archangel, had also come for the beacon. The encounter ended in slaughter.
Awakened from a centuries-long slumber, Iset returned them to life. The Goddess refused to let their story end there.