What is Angelic?
Gameplay videos can be found on our our official Youtube (Opens in new tab) channel. We also recommend you to join our Discord (Opens in new tab) server and stay tuned for exclusive gameplay events!
During the open alpha period, all the hero skins will be available for everyone!