Animation Throwdown: The Quest for Cards
Family Guy, Bob's Burgers, Futurama, American Dad, and King of the Hill join forces in Animation Throwdown, your favorite new collectible card game.
For the first time ever, five of your favorite animated shows are together in one amazing collectable card game.
Featuring hundreds of your favorite characters and moments from your favorite episodes from all the seasons of Family Guy, Bob's Burgers, Futurama, American Dad, and King of the Hill. Collect character cards, optimize your deck, and create new combos as you fight in an epic card battle bacchanal.
Hilarious bosses, big rewards, and lots of challenge. What does Futurama's Space Bee say when you play a strong card? How does American Dad's 70s Hot Tub react to winning a battle? Adventure away to find out.
Earn Hero tokens to level up your favorite characters: from Bender to Consuela, from Bobby to Zapp Brannigan.
Battle against other players, unique bosses, and other crazy combinations of events to earn exclusive rewards, new cards, and lots of loot!
Chat with your friends, discuss strategy, battle each other for bragging rights, and gain great bonuses from joining a Guild and playing the game. When Guild events are live, play together to prove you're literally the best in the world.