Animula Nook
Shrink into a cozy miniature world to explore and live among giant everyday objects. Here, you’ll collect sunlight & raindrops, build dream homes, and befriend whimsical folk. In Animula Nook, the smallest things tell the biggest stories.
Use your shrink gun to miniaturize desk clutter into building materials! Craft a house from chocolate bars, turn a glasses case into a sofa, or make rooftops from bottle caps. Everything in Starside Homestead is yours to create—what will you make next?
Bloom your balcony into a lush planting paradise. Plant tiny seeds and watch them grow into giant roses. And when you’re tired, just let the petals hold you gently.
Choose your OOTD to kickstart a brand-new day, and dress up Minies and friends in outfits you’ve prepared for them. Every new look is a little spark of joy you share with Minietopia.
Grab Wupa’s tail and journey through the enchanting Wupa Woods, discovering the vibrant Floral Sea and the mysterious Tunnel in the Woods. Bottle the sun, brew the dew, and pluck the lucky four-leaf clover to let its fortune guide your path.
Meet unique Minies, invite them home, and share a life filled with music, dance, and laughter. With 8 instruments to play, you can form a little band and let melodies weave your moments together—the best memories are the ones you share.