The City Lights Pack Cosmetic DLC includes 21 new ornaments you can use to further flesh out your industrial cities and make them the envy of your rivals.
The fully functional streetlamps give you full control over which parts of your city you want to illuminate at night. Place them stand-alone or connect them with new ornamental fencing.
Delight your citizens with a new centerpiece for your city center: a decorative pond with swan boats!
A variety of new vendor stalls and tables allow you to build the culinary festival of your dreams.