Pirate Cove Pack - Anno 1800
Transform your cities into a pirate’s oasis with the Pirate Cove Pack! Unleash your inner buccaneer and craft a pirate haven with over 21 new ornaments and skins!
Let your seafaring residents live a pirate’s life by customizing your coast with white sand, cannons, and shipwrecks. Build rugged dwellings for those who brave the sea, hoist black sails on your ships, and scatter skull-themed decorations, watchtowers, and buried treasures along your shores.