Turn your city into a global trade hub with a modular warehouse system and use trade contracts to create a monopoly on your favorite goods.
Attract the new Tourist resident tier to your city’s hotels and keep them entertained with restaurants and bus tours of touristic hotspots such as the new Tower monument.
Change your empire’s skyline forever with the construction of the first skyscrapers and keep your high-flying investors happy with shopping malls and the construction of the game’s biggest monument, the Empire Building.
In addition, you will receive three exclusive ornaments themed with the new content, available today."