Sunken Treasures - DLC
Immerse yourself further in the industrial revolution thanks to new quests, the diving bell system, a huge new island and item crafting.
New quests send you on a hunt for a priceless artifact lost during a battle many years ago.
Use the diving bell to hunt for sunken treasures across all sessions and game modes.
Help eccentric inventor Old Nate to craft new items for your city that are as powerful as they are explosive.