Receive over 20 new cosmetic skins including the celebratory Parade and fierce Conqueror skin lines to customize any ship in your fleet. Plus enjoy even more visual variety on your railroad tracks, thanks to new skins for your trains.
As a bonus, owners of The Passage DLC will also find new skins to change the look of their majestic airships.
Vehicle skins can be changed at any time during gameplay and can be individually selected for each individual ship, train, and airship to give you maximum flexibility with regards to your fleets’ looks.