Anno 1800
Welcome to the dawn of the Industrial Age. Experience one of the most exciting & fast-changing periods of all time in a rich city-building experience.
Work with Emperor Ketema to turn his land green, discover three residential tiers, and master the new research feature.
Discover new technologies, continents, and societies. The strategy you choose will define your world.
THE DAWN OF A NEW ERA: Prove your skills as you create huge cities, plan logistic networks, settle exotic new continents, send out expeditions around the globe, and dominate opponents by diplomacy, trade, or warfare.
A CLASSIC ANNO EXPERIENCE: Includes a story-based campaign, customizable sandbox mode, and a classic Anno multiplayer experience.
NEW FEATURES FOR A NEW AGE, such as expeditions across the globe to seek fame and fortune and a new workforce feature.