Aragami 2
You are one of the last elite warriors of your kin, the Aragami. Victims of a supernatural affliction which corrodes the body and devours the mind, the Aragami control Shadow Essence - a mystical power which grants the ability to control the shadows. With this power the Aragami carry out their tasks and quests - assignments made all along the valley to ensure the subsistence of the village and to free the Aragami enslaved by the invader armies.
Manage covers and powers with agility. Take down your enemies with stealth kills and non-lethal takedowns.
Craft your weapons and armors and upgrade your elite warrior with a wide variety of abilities and shadow powers.
Save your people and defeat the curse before it ends with you and discover how the Aragami became a legend.