Arcade Paradise - Penguin Push
Waddle and hop your way around your enemies, utilising power blocks and platforms to flip the script on the invaders and stop them in their tracks, just be careful of stray birds, cold waters, and angry walruses that haven’t been disposed of – there’s no fury like a walrus scorned!