Arena Breakout: Infinite
Every raid in Arena Breakout: Infinite is a gamble between glory and ruin. From intense PvP firefights to challenging PvE encounters, every decision carries risk, reward, and consequences. Outthink, outgun, and extract - before the zone swallows you whole. In Kamona, true victory belongs to those who can adapt, survive, and make it out with their loot.
Master 6 distinct maps spanning chaotic indoor CQB, open terrain, and unpredictable wilderness firefights. Adapt to a realistic, dynamic weather system—featuring sun, night, fog, storms, and freezing blizzards—where a sudden drop in visibility can mean the difference between extraction and death.
Experience unparalleled weapon customization built for military enthusiasts. Choose from over 75 weapons and 900+ mods across 20+ attachment slots to craft your tactical masterpiece. Fine-tune handling, recoil, and range to optimize your loadout for different raids, and make every setup feel entirely your own.
Step into Kamona with a streamlined path into the raid experience. Intuitive tutorials and rich quality-of-life features help you learn the ropes and master the basics. Progress through three distinct difficulty tiers—Normal, Lockdown, and Forbidden Zone—as you evolve from a rookie recruit into a legendary professional operator.
Arena Breakout: Infinite offers a variety of game modes for all operators - Tactical Ops, Solo Ops, Covert Ops and limited-time gameplay events. Whether you prefer tactical teamwork or going in alone, you decide how you take on the fight.
In Arena Breakout: Infinite, fair combat is a guarantee with our ever-improving, anti-cheat system. This includes Killcam Replays that allow you to submit a one-tap report whenever you flag suspicious activity. Moreover, if you’re confirmed to have lost a match due to cheating, automatic in-game compensation will hit your inventory.