ARK Season Pass
The ARK: Survival Evolved Season Pass gives you access to three huge expansion packs - Scorched Earth (available now), Aberration (available now), and Extinction (available now)!
The ARK: Survival Evolved Season Pass gives you access to three huge expansion packs: ARK: Scorched Earth, ARK: Aberration and ARK Extinction. Owning the base game is required in order to play.