ARK DevKit
The ARK DevKit is a custom version of the Unreal Engine 5 Editor that provides dedicated infrastructure to help you take your imagination into the game of ARK: Survival Ascended.
In collaboration with CurseForge, mods for ARK: Survival Ascended are now cross-platform! With the new Cloud Cooking tools authors will be able to share their creations on PC, Xbox, and Playstation.
The ARK DevKit includes the content of the full game, so prepare for a long download.