Arranger: A Role-Puzzling Adventure
Arranger: A Role-Puzzling Adventure follows the story of Jemma, a small-town misfit on a journey of self-discovery. Venturing out beyond her stiflingly cozy confines, she finds an inspiring world - but also one ruled by fear, and a strange, immovable ‘static’ force. Can she disrupt a culture of stagnation, and find a place to fit into it?
Gameplay takes place on a unique, interconnected ‘grid’ that spans the entire world, snappily uniting movement, exploration, and combat. When Jemma moves, the world moves with her - creating both a playful sense of chaos, and a regular stream of small, thoughtful puzzles that twist and play with the central mechanic.
A story-driven adventure about a small-town misfit on a journey of self-discovery.
A breezy RPG without XP or inventory to manage, where everything is handled in-world.
Debut game from an all-star development team, featuring the artist behind Braid.