Wars will rage. Kingdoms will fall. Embody brutal warriors, raid your crew, explore and survive in hostile territory… This is the age of the Vikings!
1775: The American Colonies are about to revolt. As Connor, a Native American Assassin, secure liberty for your people and your nation. From bustling city streets to the chaotic battlefields, assassinate your foes in a variety of deadly ways with a vast array of weaponry.
Play the iconic Assassin's Creed III, with enhanced graphics, now featuring: 4K resolution, new character models, polished environment rendering and more. The gameplay mechanics have been revamped as well, improving your experience and your immersion.
Assassin's Creed 3 Remastered does a good job bringing an older game into the modern era, all things considered, but it can be hard to go back to.
Overall, Assassin's Creed III Remastered is a bunch of fun and worth picking up thanks to the variety of content, but it is not without its issues.