Assassin's Creed Rogue
Introducing Assassin’s Creed Rogue, the darkest chapter in the Assassin’s Creed franchise yet. As Shay, you will experience the slow transformation from Assassin to Assassin Hunter.
For the first time ever, experience the Assassin’s Creed universe from the perspective of a Templar.
Distract, eliminate, or confuse your enemies by using a variety of ammunition, including specialised bullets and grenades. Protect yourself from hidden Assassins with your enhanced eagle vision.
Witness Shay’s transformation from an adventurous Assassin to a grim and committed Templar willing to hunt down his former brothers.
Experience first-hand the events that will lead Shay down a dark path and set him on a course that will forever change the fate of the Assassin Brotherhood."