Assassin's Creed Shadows Premium Edition
The Claws of Awaji Expansion, which features a new region, a new weapon, new skills, and 10+ hours of content.
Play as Naoe, a quick-witted shinobi, and use light, sound, and shadows to evade detection. Infiltrate enemy strongholds with many parkour options including the new grappling hook, distract guards with shuriken or smoke bombs, and assassinate your targets with your Hidden Blade.
As the samurai Yasuke, use silent bow takedowns or unleash devastating melee combos with your katana or naginata.
Switch between these two heroes to adapt your strategy and experience feudal Japan through two radically different approaches — stealth and strength, shadows and steel.
Step into feudal Japan like never before! From majestic castle towns to serene shrines and sweeping countryside, Assassin’s Creed Shadows offers a breathtaking open world where dynamic seasons, shifting weather, and environmental destruction affect your tactical approach.
Experience a true next-gen leap with Assassin’s Creed Shadows, powered by the updated Anvil engine. Explore a world brought to life with ray-traced Global Illumination, real-time reflections, virtualized geometry, and dynamic wind and environmental particles.
From the shimmer of lantern light on rain-slick rooftops to the rustle of cherry blossoms in the wind, every detail is crafted to immerse you deeper into feudal Japan.
Whether you are a veteran Assassin’s Creed player or new to the franchise, feudal Japan awaits you! Join a community of millions of players and discover a title GameSpot describes as "an absolute blast to play," Eurogamer.es as "the best Assassin's Creed of the modern era," and GamingTrend as “the new benchmark for the series.”