Assassin's Creed Syndicate Gold Edition
Wars will rage. Kingdoms will fall. Embody brutal warriors, raid your crew, explore and survive in hostile territory… This is the age of the Vikings!
London, 1868. Lead your underworld organization in the midst of the Industrial Revolution to break the corrupt stranglehold on the city in a visceral adventure filled with action, intrigue, and brutal combat.
As the brash, rebellious Jacob Frye, put up your dukes and take enemies on with lightning-fast multikills and countermoves with your arsenal of weapons. As his twin sister Evie, master the art of stealth as a relentless Assassin who has perfected the silent, swift strike.
From Buckingham Palace to Big Ben, fight and triumph across the massive open world of Victorian London. Use parkour across moving vehicles to track down enemies or escape after a daring raid, hijack carriages to engage in a no-holds-barred street race, or blaze a trail of destruction aboard steamboats along the River Thames.
Establish Great Britain’s fiercest gang, the only force that can challenge the elite and defeat rival gangs. Infiltrate enemy strongholds by using an arsenal of weapons to take over London’s underworld. From robbing trains to rescuing child laborers, bring justice to London’s dangerous streets.