Assassins Creed Syndicate The Last Maharaja
Join Duleep Singh in his quest to reclaim his birthright as the Maharaja. In his quest to reclaim his heritage, he will take on the Templars and test his friendship with the Queen. Discover ten brand new missions set within London!