Assassin's Creed Valhalla FAQ
The Ezio Auditore set is a collection of in-game cosmetics that you can use in Fortnite.
Any purchase of Assassin's Creed Valhalla: Dawn of Ragnarök or any Assassin's Creed Valhalla edition on the Epic Game Store before March 10, 2023 11:59 pm ET will grant you the Ezio Auditore set in Fortnite. The Ezio Auditore set will also be available for purchase in the Fortnite in-game Item Shop at a later date.
Once you have purchased Assassin's Creed Valhalla on the Epic Games Store during the promotion period, log-in to Fortnite with the same Epic Games account any time after March 10, 2022 12:00am ET, and you will have the Ezio Auditore set automatically added to your Fortnite locker.
What happens if I already purchased the Ezio Auditore set in the Fortnite in-game shop and I then purchase Assassin's Creed Valhalla through the Epic Games Store?
You will receive a grant inside Fortnite of 2,000 V-Bucks instead of the Ezio Auditore set.
Do I get to keep the Ezio Auditore set if I refund my purchase of Assassin's Creed Valhalla on the Epic Games Store?