In a stunning world of Norse Myth, invaders of frost and flame threaten the fate of the Nine Realms. The dwarven kingdom of Svartalfheim is crumbling, and amidst the chaos, Odin’s beloved son, Baldr, has been taken prisoner by the immortal fire giant, Surtr.
In Assassin’s Creed Valhalla: Dawn of Ragnarök, the most ambitious expansion in franchise history, Eivor must embrace their destiny as Odin, the Norse god of Battle and Wisdom. Unleash new divine powers as you embark on a desperate quest through a breathtaking world. Complete a legendary Viking saga and save your son in the face of the gods’ doom.