Journey to 9th-century Ireland, gain influence among Gaelic kings, and uncover the dark secrets of a mystical cult.
Journey to 9th-century Ireland and unravel the secrets of a mystical cult: The Children of Danu. Fight your way through cursed forests and dazzling landscapes as you come to the aid of the High King of Ireland, Flann Sinna.
Upgrade to the Season Pass and get the Wrath of the Druids and Siege of Paris expansions, PLUS the Legend of Beowulf bonus quest!