Asterigos: Call of the Paragons
When the event of Trinity is near, the restless spirits of Aphes Paragons become disturbed and the rifts to Phantasma open across the whole city. Hilda must rise up to the challenge and prove to be the Heroine that determines the fate of Aphes.