Asterix & Obelix: Slap them All!
Play as Asterix and Obelix in cooperation (local multiplayer mode) with family or friends!
Slap thousands of Romans away with a wide range of moves and unique combos to each character!
The Adventure mode chapters are based on existing Asterix & Obelix albums. The game also features an exclusive chapter that was created specifically for the game.
Alongside the main adventure, discover mini-games to complete the feast of our Gaulish friends!
Enjoy hand-drawn designs faithful to the original comic books series and animations created especially for the game.