Auto Chess
Auto Chess is a multiplayer online strategy game co-developed by Dragonest Games Co.Ltd and Drodo Studio and published by Dragonest Games Co.Ltd.
Auto Chess is the original auto battler game co-developed by Dragonest Co., Ltd and Drodo Studio, and published by Dragonest Co., Ltd.
Since the launch of Auto Chess, it has had significant influence all over the world with its brand new gameplay mode and strategic competitive features. It has also attracted tens of millions of players around the world. Each player can play against other players from all over the world through the Internet and enjoy a brand new strategy competitive experience.
A game that has achieved the dream that gathering console, PC, and mobile players together to play online, at any time and anywhere. You can play with your friends from all over the world, there are no more boundaries in the world of Auto Chess!
The fairest game presents you with the best championship games, international tournaments!