Automachef
Welcome to Automachef, a resource management puzzler where you design kitchens, program machinery and watch your genius come to life! It’s time to engineer tomorrow’s kitchens, today!
Design and build automated restaurants, then program them to run like well-oiled machines! Do you have a can-do attitude and the know-how to conquer the world of automated restaurants?
Fine tune your mind as you tackle intricate spatial, resource management and scenario puzzles! Not enough hot dogs? You’ll sort it! Kitchens on fire? No problem for a smart human like you!
Take on the campaign levels, traverse your way through the business world in contracts mode, or just go nuts and bolts in the sandbox test mode and play until you get your fill!
All delivered in an abundance by our helplessly misguided human protagonist- Robert Person. Who is definitely a human. Don’t ask questions.