Image 2
With the Gold Edition, get the game and Season Pass including two Story Packs, a bonus quest, a unique banshee, and more! Discover what it means to be Na'vi as you join other clans to protect Pandora from the formidable forces of the RDA.
With the Gold Edition, get the game and season pass including two Story Packs, a bonus quest, a unique banshee, and more!
Face a mysterious shadow in The Sky Breaker Story Pack and engage in epic aerial battles as you discover the secret of the new canyon region in the Secret of the Spires Story Pack!
Harness your strength and agility while customizing your character; crafting new gear, and upgrading skills and weapons.
Bond with your own banshee that will give you an edge in aerial combat and can be used for traveling.
Fight off the dangers of Pandora as you embrace the precision of traditional Na’vi weapons or leverage your human training with more destructive weapons.
Avatar: Frontiers of Pandora will push the limits of immersion with extraordinary level of detail, rendering, density, and immersive audio.