The banshee paint override features a beautiful bioluminescent pattern that glows in the dark.
The character set includes a cosmetic head gear, arm gear, leg gear, torso gear, and waist gear.
This pack contains virtual currency for in-game use only. The Starter Pack can only be purchased once per user account and platform. Base game required to use Starter Pack.